Με αυτές τις μικρές "ασκήσεις", εκτός της δημιουργικής διαδικασίας και της φωτογράφησης, ξαναείδαμε στην πράξη την διαδικασία του μοντάζ και την επεξεργασία των εικόνων.
Όσον αφορά το εργαστήριο, συνεχίζουμε τις δοκιμές και γενικότερα το ψάξιμο για το πως θα υλοποιήσουμε το ταινιάκι stop motion που έχει μπει στα σκαριά.
2 σχόλια:
Το Ρεγγίνα γράφεται έτσι κύριοι της πρώτης ομάδας! Αλλά μάλλον θέλατε να κλέψετε λίγη δόξα από την "αναλφάβητη" σειρά μας! Κατά τα άλλα μπορεί κανείς να μας εξηγήσει τα βαθύτερα νοήματα και τους συμβολισμούς της τσαγιέρας... ???? Όπως ας πούμε γιατί το τσαγερόπουλο σέρνεται αντί να πετά? Διακρίνω έναν σουρεαλισμό που τσακίζει κόκαλα!
Βασικά....Που είναι η τσαγιέρα??? οεο??? Και εντάξει πες οτι πετάει δίπλα στον τίτλο....ας το δεχτούμε....Το τσαγερόπουλο που βρίσκεται και σέρνεται κίολας????? Παιδιά λυπάμαι, αλλά το δέντρο μου άρεσε πιο πολύ! Μου άρεσαν οι κινήσεις του, ο αέρας που παρέσυρε την πΑΙταλούδα...χαχαχαχα..."Αναλφάβητη" σειρά!!! χαχαχαχα!!! Θεϊκό!! Πως να βγάλεις βαθύτερα νοήματα, Βαγγέλη μου, στην τσαγιέρα?? Πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε τη σχέση της κουκουβάγιας, του φιδιού και των ψιψιψώνιων και γιατί όλα αυτά βρίσκονται μέσα σε μια καρότσα.....ή μήπως αυτό είναι το τσαγερόπουλο??? Μήπως τελικά τα νοήματα είναι πολλά περισσότερα απ' όσα το μυαλό ενός απλού ανθρώπου μπορεί να αντιληφθεί??
Δημοσίευση σχολίου